close
دانلود آهنگ جدید
لاغری دور شکم و اب کردن چربی ها

لاغری دور شکم و اب کردن چربی ها

تازه ترین انتشار یافته ها
پیغام مدیر
از این که سایت ما را به عنوان سایت مورد نیاز خود انتخاب کرده اید متشکریم.

لاغری دور شکم و اب کردن چربی ها

چربی های  دور شکم و پهلو

بنا به سخن متخصصان علم پزشکی، چربی های شکمی و پهلوها از خطرناکترین نوع چربی در بدن است. خطرناکی آن را در رابطه با ابتلا و ریسک پذیری بیماری های قلبی، عروقی، سکته ها و دیگر امراض جدی، حتی سرطانها می توان دانست. از دلایل وجود این چاقی های شکمی می توان به تغذیه نامناسب، سبک زندگی بی تحرک و رژیم های ناصحیح غذایی اشاره داشت.

لاغری سریع شکم و پهلو با برنامه مناسب غذایی

حالا که بخوبی مشهود است یکی از علل چاقی شکمی تغذیه نامناسب است، پس لاغری سریع شکم و پهلو نیز با تغذیه و برنامه مناسب غذایی امکانپذیر است. در ذیل به برخی از برنامه های غذایی که جهت آب کردن سریع چربی ها  و در نهایت لاغری سریع شکم و پهلو منجر می شود، اشاره خواهیم داشت.

لاغری سریع شکم و پهلو با استفاده از غذاهای کلسیم دار

اگر  قصد دارید که چربی های شکمی و پهلوهایتان را سریعاً آب کنید، از لبنیات کم چرب که حاوی مقادیر بالای کلسیم هستند، استفاده کنید. شیر که حاوی منابع غنی از پروتئین است، ماست و انواع پنیر البته کم چرب آن با همراهی اندکی فعالیت بدنی، عامل محرکی قوی در لاغری سریع شکم و پهلو به حساب می آیند.

لاغری سریع شکم و پهلو با مصرف مرکبات و سبزیجات

هرگاه در بین سلول های معده با تجمع آب روبرو شویم، منجر به ایجاد نفخ در بدن می شود. لیمو همراه با آب ولرم، پرتقال و خصوصاً گریپ فروت و بطور کلی آب مرکبات از آنتی اکسیدان ها مملو هستند. کرفس ماده غذایی است که غنی از آب بوده و در راستای دفع سموم از بدن مؤثر می باشد. خوردن خیار، کدو و جعفری در هضم آسانتر غذا خصوصاً اگر به صورت پخته مصرف شود، تأثیر به سزایی دارد. قارچ، گوجه فرنگی و هویج نیز در سیستم دفع نمک اضافی از بدن نقش زیادی ایفاء می نمایند که در لاغری سریع شکم و پهلو مؤثرند.

لاغری سریع شکم و پهلو با برنامه مناسب غذایی حاوی امگا 3

انواع ماهی ها خصوصاً ماهی سالمون، ساردین و همچنین ماهی تن از اسیدهای چرب امگا 3 اشباع هستند. حتی گیاهانی نظیر گل کلم، اسفناج، کاهو و ... از اسیدهای چرب غنی می باشند که موجبات سیری در فرد و از نفخ نیز جلوگیری می کنند. همچنین می توان به انواع آجیل و مغزها خصوصاً مغز گردو و بادام  اشاره داشت که حاوی امگا 3 یا چربی خوب هستند.

 

بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

تک باربی

مرکز لاغری تک باربی